Artykuł sponsorowany

W jaki tabor powinny być wyposażone firmy spedycyjne?

W jaki tabor powinny być wyposażone firmy spedycyjne?

Wybór odpowiedniej firmy spedycyjnej jest dla wielu przedsiębiorców dużym wyzwaniem. Nie wszyscy wiedzą, czym powinny się one cechować i w związku z tym, jak znaleźć tę najlepszą. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego w dalszej części przygotowanego przez nas artykułu wyjaśnimy, w jaki tabor powinny być wyposażone dobre firmy spedycyjne. Dowiedz się również, na co jeszcze zwracać uwagę, poszukując przewoźnika.

Co cechuje tabor dobrej firmy spedycyjnej?

Tabory poszczególnych firm spedycyjnych różnią się, w związku z tym niełatwo wybrać takiego przewoźnika, który będzie najlepszy wśród wszystkich przedsiębiorców należących do tej samej branży. Doskonale, jeśli są różnorodne – dzięki temu klient zyskuje większą swobodę w ustalaniu szczegółów usługi. Jeśli planujesz skorzystać z oferty takiego usługodawcy jak firma spedycyjna TRUCKLINE z Myślenic, to zanim to zrobisz, zapoznaj się z listą zalet, które cechują dobre przedsiębiorstwa tego typu. Idealnie, kiedy przewoźnik:

  • dysponuje naczepami w szerokim zakresie ładowności przestrzennej;

  • korzysta z naczep o dużej wysokości i szerokości;

  • ma samochody wyposażone w telefon komórkowy, dzięki czemu zapewnia klientom niemal stały kontakt z kierowcą;

  • dysponuje ciągnikami wielu marek oraz naczepami różnego typu: plandeka, kofer, izoterma, chłodnia, jumbo, firanka, platforma, mega;

  • pozycjonuje przesyłki;

  • regularnie poszerza swój tabor samochodowy;

  • zapewnia rozładunek towaru bokiem, tyłem lub od góry (dźwigiem);

  • może pochwalić się wysokim ubezpieczeniem OC Przewoźnika i OC Spedytora.

Na co jeszcze zwracać uwagę, wybierając firmę spedycyjną?

Jeśli zależy Ci na współpracy z profesjonalistami, którzy są perfekcyjnie zorientowani w tematyce spedycji, to zwracaj uwagę również na to, czy wybrana firma spedycyjna dysponuje odpowiednimi uprawnieniami umożliwiającymi jej funkcjonowanie. Ważne jest też duże doświadczenie w transporcie. Klienci firm spedycyjnych cenią sobie u nich także terminowe dostawy, bezpieczeństwo ładunku i, co najważniejsze, konkurencyjne ceny.

Dobra firma spedycyjna to taka, która ma w swoich szeregach wyselekcjonowanych, uczciwych i rozsądnych przewoźników dysponujących wieloma samochodami ciężarowymi – o niejednakowym tonażu, który za każdym razem jest dopasowywany do potrzeb danego klienta. Pamiętaj o tym, by nie płacić za niewykorzystaną przestrzeń ładunkową oraz tzw. puste kilometry. Firma spedycyjna powinna zaproponować Ci taki tabor, jaki jest akurat najodpowiedniejszy dla planowanego transportu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.